Letní soutěž o sedačku

Často kladené dotazy

Nepřišel mi žádný informační email o přijetí objednávky?
Je možné, že Vaše emailová schránka vyhodnotila náš email jako spam a přesunula ho do složky "spam" nebo "nevyžádáná pošta".
Když je u zboží napsáno doprava zdarma, je opravdu zdarma?
Ano, doprava je zdarma po celé ČR.
Za jak dlouho nám zboží přivezou?
Dodací doba je u každého zboží napsaná vlevo v zeleném obdélníku hned pod cenou. Pokud je u zboží uvedeno "skladem", znamená to, že zboží je připraveno k expedici na skladě v Chotovinách. Pokud nemáte možnost vlastního odběru, bude Vám doručeno naší dopravou, v co nejbližším možném termínu.
Nikdo se mi dlouho neozval. Vyřizuje se má objednávka?
Zákazníka informujeme telefonicky několik dní před předáním zboží. Pokud si nejste jistí, můžete nás kontaktovat na Infolince: 381 255 522 nebo 776 848 226.
Kde je možné si prohlédnout nabízené zboží nebo vzorky materiálů?
Některé vybrané produkty jsou vystaveny na naší vzorkové prodejně v Chotovinách u Tábora. Tato informace je u daného produktu uvedena. Doporučujeme však si předem raději telefonicky tuto informaci ověřit. Pozn. produkt nemusí být vždy vystaven přesně v té samé potahové látce nebo odstínu jako je na obrázku. Jde především o to, aby bylo možné např. si do sedací soupravy posadit a pak už objednat v potahové látce, která Vám vyhovuje. Na vzorkové prodejně se snažíme mít k dispozici i vzorky nabízených potahových materiálů. I přesto je dobré raději ověřit, jestli daný vzorek fyzicky zrovna máme.
Jsem doma sám/a. Pomůže mi někdo vynést nábytek?
Nábytek rozváží vždy dva řidiči a je tedy možné domluvit si výnos. Cenu výnosu Vám sdělí dispečer při dohodnutí termínu dodání.
​Zajišťujete také montáž nábytku?
V současné době tuto službu nenabízíme.
Lze platit kartou?
V současné době tuto službu nenabízíme.

Nenašli jste odpověď na Vás dotaz? Kontaktujte nás

Souhlasím s pravidly Ochrany osobních údajů