Proveřeno zákazníky - jsme tu pro Vás již 22 let
Chcete poradit s výběrem? Zavolejte nám 776 848 226

Často kladené dotazy

Nepřišel mi žádný informační email o přijetí objednávky?

  • Je možné, že Vaše emailová schránka vyhodnotila náš email jako spam a přesunula ho do složky "spam" nebo "nevyžádáná pošta".

Když je u zboží napsáno doprava zdarma, je opravdu zdarma?

  • Ano, doprava je zdarma po celé ČR.

Za jak dlouho nám zboží přivezou?

  • Dodací doba je u každého zboží napsaná vlevo v zeleném obdélníku hned pod cenou. Pokud je u zboží uvedeno "skladem", znamená to, že zboží je připraveno k expedici na skladě v Chotovinách. Pokud nemáte možnost vlastnho odběru, bude Vám doručeno naší dopravou, v co nejbližším možném termínu.

Jak dlouho platí akční balíček?

  • Akční balíčky jsou v platnosti většinou 1-3 měsíce nebo do vyprodání zásob.

Nikdo se mi dlouho neozval. Vyřizuje se má objednávka?

  • Zákazníka informujeme telefonicky den před předáním zboží. Pokud si nejste jistí, můžete nás kontaktovat na Infolince: 381 255 522 nebo 776 848 226.

Kde je možné si prohlédnout nabízené zboží nebo vzorky materiálů?

  • Některé vybrané zboží je vystaveno na naší vzorkové prodejně v Chotovinách u Tábora. Je dobré si předem telefonicky ověřit zda je Vámi vybrané zboží vystavené.

Jsem doma sám/a. Pomůže mi někdo vynést nábytek?

  • Nábytek rozváží vždy dva řidiči a je tedy možné domluvit si výnos. Cenu výnosu Vám sdělí dispečer při dohodnutí termínu dodání.

​Zajišťujete také montáž nábytku?

  • V současné době tuto službu nenabízíme.

Nedaří se mi objednat zboží přes e-shop. Je i jiná možnost, jak si zboží objednat?

  • Pokud se Vám nedaří objednat zboží přes e-shop, rádi s Vámi sepíšeme objednávku i telefonicky viz. výše uvedená kontaktní čísla.

Lze platit kartou?

  • V současné době tuto službu nenabízíme.

Vyrobil MediaCraft