Doprava a výnos
- Zboží Vám doručíme vlastními vozidly, které obsluhují naši řidiči. Jezdí vždy ve 2 a je možné se s nimi domluvit na výnosu zboží.
- Menší zboží zasíláme i přes společnost PPL či přes Českou poštu.
- Náš vozový park zahrnuje klasické dodávky (typu Daily 3,5t). Proto prosím dbejte na to, kam si zboží necháte doručit. Neprojedou například úzkými uličkami v chatových oblastech.
- Předpokládaný čas doručení je v rozmezí od 6:30 do 15:00. Předem Vás bude kontaktovat náš dispečer a upřesní čas dodání. Po potvrzení času předání zákazníkem, již nelze měnit termín dodání.
- Zboží doručujeme po celé České republice
Ceník dopravy:
cena objednávky | cena dopravy za celou objednávku po celé ČR |
do 5.000 Kč | 290 Kč |
nad 5.000 Kč | 590 Kč |
nad 15.000 Kč | ZDARMA |
- Objednávku vždy zasíláme kompletní. Pokud byste si přáli zaslat zboží postupně, bude Vám účtována cena dopravy vícekrát.
- Cena dopravy zahrnuje i nastěhování za první vchodové dveře či do garáže v přízemí. Nemusíte se bát, že by Vám řidiči nechali zakoupený nábytek na ulici.
- O možnosti výnosu Vás bude informovat i dispečer, který volá několik dní před předáním ohledně přesnějšího času.
Ceník výnosů:
druh zboží | kompletní cena za 1 patro |
sedací soupravy i sestavy (větší i menší) | 250 - 450 Kč |
pohovky | 150 - 200 Kč |
nábytek v kartonech | dle domluvy s dispečerem |
rozbalení + sestavení čalouněného nábytku | 300 - 500 Kč |
- V případě výnosu za použití výtahu Vám manipulační poplatek sdělí dispečer.
- V případě, že se výnos zboží bude značně lišit od předem domluveného výnosu, bude poplatek na místě účtován individuálně po vyhodnodnocení dané situace. Tzn. pokud řidiči neprojdou s nábytkem například chodbou a budou ho muset stěhovat oknem, cena za výnos bude po domluvě jiná.
Dotaz ohledně ceny výnosu či dopravy nám můžete zaslat i na e-mail prodej@nabytek-kuplevne.cz
Osobní odběr
- Zboží si můžete vyzvednout i u nás na prodejně v Chotovinách u Tábora. Najdete nás hned na sjezdu z dálnice D3. Den před vyzvednutím nás prosíme kontaktujte, abychom včas Vaší objednávku připravili.
- Sklad vydává zboží každý všední den v časech 9:00 - 15:00.
- Po naskladnění zboží, u kterého je způsob dopravy “osobní odběr”, Vás budeme ihned informovat.
- Při osobním odběru lze platit pouze v hotovosti.
Montáž nábytku
Z kapacitních důvodů bohužel nyní nenabízíme možnost montáže.
Způsob platby
Objednávky můžete platit 3 způsoby a to bankovním převodem, platbou v hotovosti či přes platební bránu.
bankovní převod
- Při volbě tohoto způsobu platby nám peníze posílejte, co nejdříve předem na účet 9972370277/0100 (Komerční banka). Vyplňte i VS variabilní symbol, který je složený z posledních 4 čísel z čísla Vaší objednávky. Číslo objednávky najdete v informačním e-mailu, který jsme Vám zaslali.
- Pokud nebude platba připsána na náš účet v době doručení, je nutné platit hotovostně při předání zboží.
platba v hotovosti při předání
- Za objednávku můžete platit řidičům pouze v hotovosti.
- Nepřijímáme některé bankovky, kterým aktuálně propadla platnost. 100 Kč (rok 1995,1997), 200 Kč (rok 1996, 1998), 500 Kč (rok 1995, 1997), 1.000 Kč (rok 1996), 2.000 Kč (rok 1996, 1999). Tyto bankovky si můžete vyměnit v bance.
- POZOR: U řidičů není možné platit kartou!
platba na splátky
- Splátky si lze u nás zjednat přes platební bránu Comgate. Úvěr je poskytován společností Cofidis, Essox, Home Credit .
- U tohoto splátkového prodeje se můžete rozhodnout o počtu a výši splátek.
- Doba splácení je 6, 12, 24, nebo 36 měsíců.
- Minimální celková hodnota nákupu je 2.000 Kč a maximální je 50.000 Kč.
Postup
- Do košíku si vložte veškeré zboží, které si chcete objednat.
- Pokračujte v objednávce a uveďte typ dopravy a způsob platby uveďte "On-line platba"
- Dále pak vyplňte doručovací a fakturační údaje.
- Objednávku potvrďte. Potvrzení o objednávce Vám pošleme do e-mailu.
- Po dokončení objednávky se Vám na obrazovce automaticky ukáže platební brána Comgate, kde si zvolíte "Nákup na splátky".
- V dalším kroku si zvolíte "Nákup na splátky (Cofidis Pay)".
- Následně se Vám ukáže formulář, kde se většinou vyplní většina parametrů. Zde zadáte "druh zboží" a "vyberete počet splátek".
- V dalším kroku nahrajete sken/fotografii občanského průkazu (přední i zadní strany).
- Údaje z občanského průkazu se načtou do záložky "Osobní údaje" a doplníte zbývající kolonky.
- Na další straně vyplníte veškeré informace o Vašem zaměstnání.
- V dalším kroku bude shrnutí výdajů.
- Následuje souhlas s poskytnutím kopie občanského průkazu, zpracování osobních údajů a souhlas s poskytnutím osobních údajů.
- Pokud bude žádost schválená, zobrazí se Vám potvrzení. Dokument si přečtěte a v případě souhlasu zaškrtněte potvrzení o přečtení.
- Následně Vám přijde SMS zpráva s kódem, kterým potvrdíte smlouvu.
- Podepsaná smlouva Vám přijde do e-mailu.
- Nebudou-li Vám splátky povoleny, automaticky se vrátíte na platební stránku, kde si můžete zvolit jiný způsob platby.
Celý proces si můžete prohlédnout i na videu v tomto odkazu: https://youtu.be/Q1e1vu_ZU4w
platba přes platební bránu
- Objednávku u nás můžete zaplatit i přes platební bránu Comgate.
Poskytovatel platební brány
- Poskytovatelem řešení platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.
- Pro případné dotazy k platbám či reklamace plateb kontaktujte poskytovatele platební brány:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Jak provést platbu prostřednictvím platební brány?
- Ve druhém kroku objednávku procesu zvolte v oddílu Platba volbu On-line platba (viz foto 1).
- Po odeslání objednávky klikněte v rámci potvrzovací obrazovky na tlačítko Přejít na platební bránu (viz foto 2).
- V rámci platební brány zvolte požadovaný způsob platby (viz foto 3).
-
Po úspěšném dokončení platby budete přesměrováni zpět do eshopu (viz foto 4).