zjistit vícePOSLEDNÍ KUSY ZA SKVĚLÉ CENYzjistit více

Často kladené dotazy

Nepřišel mi žádný informační email o přijetí objednávky?
Je možné, že Vaše emailová schránka vyhodnotila náš email jako spam a přesunula ho do složky "spam" nebo "nevyžádáná pošta".
Když je u zboží napsáno doprava zdarma, je opravdu zdarma?
Ano, pokud je tato informace u konkrétního zboží uvedena, doprava je zdarma po celé ČR.
Za jak dlouho nám zboží přivezou?
Dostupnost je u každého zboží vždy viditelně napsaná. Pokud je u zboží uvedeno "skladem", znamená to, že zboží je připraveno k expedici na skladě v Chotovinách. Pokud nemáte možnost vlastního odběru, bude Vám doručeno naší dopravou, v co nejbližším možném termínu.
Nikdo se mi dlouho neozval. Vyřizuje se má objednávka?
Zákazníka informujeme telefonicky několik dní před předáním zboží. Pokud si nejste jistí, můžete nás kontaktovat na Infolince: 381 255 522 nebo 776 848 226.
Kde je možné si prohlédnout nabízené zboží nebo vzorky materiálů?
Některé vybrané produkty jsou vystaveny na naší vzorkové prodejně v Chotovinách u Tábora. Tato informace je u daného produktu uvedena. Doporučujeme však si předem raději telefonicky tuto informaci ověřit. Pozn. produkt nemusí být vždy vystaven přesně v té samé potahové látce nebo odstínu jako je na obrázku. Může být také vystavená jiná varianta provedení než je na obrázku = LEVÁ nebo PRAVÁ strana. Jde především o to, aby bylo možné např. si do sedací soupravy posadit a pak už objednat v potahové látce, která Vám vyhovuje. Na vzorkové prodejně se snažíme mít k dispozici i vzorky nabízených potahových materiálů. I přesto je dobré raději ověřit, jestli daný vzorek fyzicky zrovna máme.
Jsem doma sám/a. Pomůže mi někdo vynést nábytek?
Nábytek rozváží vždy dva řidiči a je tedy možné domluvit si výnos. Cenu výnosu Vám sdělí dispečer při dohodnutí termínu dodání.
​Zajišťujete také montáž nábytku?
V současné době tuto službu nenabízíme.
Lze platit kartou?
V současné době lze platit kartou pouze při objednávání přes platební bránu. Řidičům bohužel kartou platit nelze.
V košíku mám zboží s rozdílnými dostupnostmi, kdy mi bude objednávka doručena?
Objednávku vždy zasíláme kompletní. Pokud byste si přáli zaslat zboží postupně, bude Vám účtována cena dopravy vícekrát, podle ceny konkrétního zasílaného zboží viz aktuální ceník za dopravu v horní záložce "Doprava a platba".

Nenašli jste odpověď na Vás dotaz? Kontaktujte nás

Souhlasím s pravidly Ochrany osobních údajů